Cuti sem yang hilang

Well, kalau ada yang perasan (ke tak perasan) aku dah ubah resolusi kat sebelah kanan tu. Now dah jadi resolusi 2014. So x payah nak ulas panjang pasal tu.

Since final exam aku dah berakhir, hmmm tak tau la nak cakap apa. Last paper tu aku ada sikit gusar sbb aku tau kat mana aku buat silap and the theory part aku tahu mmg salah se salah salah nya (amek kau). I just hoping my carry mark would be high enough to support my mark so that i can get an A. Agak menyesal di situ sbb last topic i skip reading module but only read slide instead. Tp apa boleh buat... Nasi dah jadi bubur. Terpaksa let go my mistakes. And paling penting kena foa banyak2 sbb now its between me, the mark and Allah. Hanya Allah je yg dpt bantu aku skrg. Ya Allah tunjukkan lah miracle mu ya-Allah!!!!!

Few things aku nk buat masa cuti sem ni tp sebab satu paper tu aku jd makan x kenyang tidur x lena. Serius!! Sbb aku ada expectation yg sangat tinggi pada subjek tu. Tiap kali teringat pon akan rasa mcm sesak napas. Orang kata tak boleh nak ber kalau kalau. Tapi "kalau lah..." tu asik terlintas di minda. Kalau lah aku baca kalau lah aku jawab terbalik, kalau la itu kalau lah ini. Patutnya aku kena terima je kesilapan dan let go. Tiap kali solat pon nangis. Takut sangat if apa yang aku harapkan x dapat T__T memang hanya Allah je yang dapat tolong aku sekarang ni.

Berbalik pada perancangan aku untuk cuti sem, sebenarnya aku plan lama dah nak buat macam-macam. Ye lah, exam dah xde. Ada 2 bulan gap ni.

1. Aku nak pergi swimming sekerap uang mungkin. Tapi nampak gaya macam x dapat la nak kerap mana pon. :(

2. Nak bercuti, overnight kat hotel dengan kawan2 or gugurl. Hmmm ni pon tak tau lah possible ke tak :(

3. Nak urus anak2 bulus. Ok ni possible. Nak mandikan semua, bawak vet untuk deworm dan vaksin. The sooner the better. Kalau boleh minggu ni lah.

Sebenarnya ada beberapa lagi planning. Tp mood tak berapa baik, buat apa pon macam xde mood. Asik teringat2 kerisauan satu tu. Ternyata cuti sem kali ini tidak begitu terasa kemerdekaannya. Hmmm... 

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

bon voyage!!

Bermalam di Concorde Hotel Kuala Lumpur

Kemas kini gambar passport anak anda

lepas gian; aksi dalam bath tub

Melarikan diri ke Melbourne