perkara utama sekali yang saya nak buat masa holiday adalah....

Perkara pertama sekali yang saya nak buat masa holiday adalah......


1. Jump on swimming pool dan berenang 20 laps (mampoo ke.. ehaha).

Oleh itu, mulai sekarang, saya perlu ikat perut sket, dan buat push up hari-hari. Tak mo la pakai swimming suit nanti nampak boroi plak kan. Mesti lah nampak 6 pax, baru lawaaaaaa~ (tengkorak mu)


Kalau sempat, mesti pergi pusat maritim sekali dua untuk asah semua skill berenang ku yang kian pudar iteww. Gile lah, dekat 2 bulan tak swim. Entah jadi entah tidak aku buat breaststroke, freestyle semua. Kalau dapat master freestyle gaya total immersion alangkah endahnya dooniaa~~


2. tidur sepuas-puasnya

Seboleh-bolehnya, percutian kali ni taknak pack sangat. Nak rilek-rilek aje.. satu hari ada satu ke dua aktiviti pon cukup. The rest of the day, saya nak bergelumang dalam selimut (selain bergelumang dalam air klorin lah kan....


3. Berendam dalam bathtub

Hihihi~ kalau boleh nak berendam lama-lama, hari-hari. Seronoknya.... (nak bawak la milk bath aku. boleh buat mandi susu nanti. hihihi)


4. Makan sedap-sedap.

Sebab sebelum pergi dah ikat perut kan.... sampai sana balas dendam lah! hahaha! (tapi kitorang nanti 3 hari 3 malam makan kat hotel aje..)


5. Island hopping

Aktiviti yang paling saya tunggu-tunggu. Syoknya!


6. Snorkeling

Kalau takde Juwita lah.... memang benda ni lah yang utama sekali. Tapi sebab kami bawak budak kecik ni.... hermmm...... macam takdan aje kan.... huhuuu. Kalau lah Juwita pandai snorkel sekali, alangkah bagusnya. (penat aku belajar swim pakai fin)


ok lah. Tu aje. Maaflah sebab entry kali ini ber-'mood' kan holiday. Teruja. Tak boleh buat apa.


Sekian.





~ proceed with hotel yang siap dengan package. Senang cerita. Less hassle.
~ Shopping is not on the list. Maaf. mood shopping will be disable.

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

bon voyage!!

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)