Ayam Penyet AP



Makan-makan last week masa lunch. Sungguh sampai naik bosan + pening bila nak pikir lunch kat mana hari-hari. Hari tu (tak ingat hari apa, sebab hari-hari pon makan diluar juga.. haha~) mula-mula cadang nak makan mac-D sahaja. Tapi sampai situ, teringin nak try Ayam Penyet AP ni. Lama dah ushar Ayam Penyet AP ni. Nak try tapi was-was kesedapannya, sebab tiap kali ngushar, mesti tak ramai orang. Itu yang pelik tu. (Tak macam Waroeng Penyet kat Curve yang sentiasa penuh dan beratur orang tunggu seat)


Tapi sebab kami curious nak cuba, kami masuk juga. Order pon.... of course lah ayam penyet kan... haha~ Ok la... ayam tender, tahu dan tempe pon fresh dan lembut gak... selayaknya dipanggil ayam penyet menu lah... tak kurang tak lebih.


Cuma satu je... sambal dia tak menyengat macam kat Waroeng Penyet lah~~~ kalo kat waroeng penyet tuh, makan sambil kesat air hingus, air peluh segala... ni... alaaahaii, boleh gatah sambal dia.. tak rasa apa.. wakaka~ serius deria pedas lidah aku dah tumpul... hehe


Apa pon, boleh la cuba untuk yang baru nak berjinak-jinak dengan menu ayam penyet ni. Tapi kalau nak rasa yang betul-batul kaw kaw, baik pi beratur kat pintu waroeng penyet kat Curve sana. Berbaloi kau tunggu seat. Confirm menangis kau makan. hahaha~


dah, cerita pon tak guna, meh layan gambar..........


the menu...


sesi melahap


licin! haha~


tipooo arrr tak sedapp~~~~



~ semalam 1st time saya jumpa corporate client setelah sekian lama meninggalkan bidang professional... berdebar gak laa....hahaha

~ saya bangun awal hari ini :) sempat buat saya punya 6 minutes work out (saya sekarang under 6 minutes work out plan. Target for a leaner muscle, & energize body)

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

bon voyage!!

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)