Thai Express, the curve


Kali ni kita try makan kat Thai Express pulak. Minggu sebelumnya kita dah try Absolute Thai kan...




So, hubby order ape tah.. macam kuey tiaw goreng pedas.. tapi sedap la.. rasa Thai. Ada pedas, masam, masin, manis... semua rasa balance, sebab tu dia rasa sedap. Kalau ingat-ingat balik boleh kecur ayaq lioq naa!




Aku, macam biasalah, Beef and meatball noodle soup. sedap gak la. Healthy and light kan... tapi kalau aku dapat cili potong memang sumpah lagi terangkat! (tak kuasa nak mintak, lagipon makan share dengan Juwita. mana leh pedas-pedas beb)




Air.. pon layann... sungguh dah hilang ingatan dah nama semua makanan dan minuman ni semua. (nampak nau ni cerita dah basi -_-")


ok lah. Short and express entry sahaja untuk cerita pasal Thai Express nih. Oh ya.. seperti namanya, restoren ni sungguh la express tau! cepat gile diorang prepare makanan. tak sampai 5 minit rasanya, lepas order, berdesupp je makanan sampai. Panas pulak tuh! bukan suam-kuku ala-ala masuk microwave tau, ini memang sumpah memang melecur lidah punya panas lah!


kalau sapa yang on the go, nak makan sedap, panas dan cepat, inilah tempatnya. yeeeehaww!!!



2 beranak selekeh. keluar malam-malam cari makan cenggini le... aku muka tak mandi -_-' anak aku macam terbiar sket...(sket laa...)


daa...

Comments

makanan yang kat atas tu macam sedap je..hehe

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

bon voyage!!

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)