kedaungan. Aku rehat sebentar dari menjadi ibu

last update hari apa ya. Khamis lah rasanya. Hari ini sudah isinin jua. Sungguh kedaungan! Tapi bersebab ye.


Seperti yang telah diberitahu sebelum ini, Jumaat tu aku ada job makeup. Pagi-pagi lagi dah makeup pengantin. habis makeup terus gerak ke jasin, hantar Juwita umah uwan. Sebelum zohor dah gerak terus ke kota tinggi. Jauh gile kota tinggi!


Duduk sana satu malam. Nanti next entry aku cerita lah. Esoknya, lepas selesai job kat sana, gerak ke bahau, cari hotel untuk bermalam. Itupon akan aku cerita kemudian. (kalau aku ingat dan rajin lah ye) Tengah hari, pergi buat job lagi. Selesai, terus balik jasin, jumpa Juwita.


kesimpulan: Leganya berjalan travel tanpa juwita. hehe... sekali sekala boleh la buat gini...nak release tension. selalu-selalu nampak aku tak bertanggung jawab pulak! wakakka!


p/s- aku tengok orang lain dengan anaknya, aku yang pening. Kejap nak makan telur, kejap nak terkencing, kejap nak air, kejap nak susu, kejap nak tido, kejap nangis....melalak-lalak nak telur -_-" dalam hati aku berkata; "nasib baik aku tinggalkan anak aku -_-" heh!

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

bon voyage!!

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)