paparoti sri damansara


1st time nih makan kat paparoti. Hubby pernah makan sebelum ni, pastu dia cerita2... aku ni pantang lah orang cerita2 ni... pow lah kan! hahaha!


Ni sebenarnya dah laaaaamaaaa punye cerita. Kitorang singgah makan kat sini lepas balik dari klinik kanak kanak london kat sri damansara. (nama klinik london... tapi kat sri damansara kan... choiiiyyy!). Juwita masa tu baru kena sakit mata. So, korang bayangkan lah sendiri berapa berkurun dah cerita ni.. huhuuu


hubby order nasi lemak ayam rendang. air ape tah... white coffee kot... aku pulak, kuey tiow soup with shredded chicken (pergh, ingat tuh.. nama menu niiiih!). Air, aku order soya bean cincau gula melaka. sangatlah sedap! tak tipu punya hokey!!!


nasi lemak ayam rendang hubby telah dinodai aku.. hehehehe


kuey tiow sup yang hot hot hot! light and hearty je rasa dia... of coz la healthy kan. hot sebab letak lada sulah dgn lada hitam..

untuk juwita, belikan dia roti bakar dengan butter dan kaya. Tapi, at the end, kitorang yang habiskan roti bakar tuh. Sedap roti dia... cuma sebab kitorang makan last sekali, dia dah sejuk... dah lemau2 pulak... Juwita dok ngendeng nasi lemak abah aje... banyak pulak tuh! sampai order lagi sepinggan nasi kosong hehehe...

roti bakar ni sedap tau. butter dengan kaya kena sapu sendiri. roti dia tebal.


anyway, kami jarang sarapan diluar. Tapi sekali sekala memang seronok kan breakfast dengan famili kat luar macam ni.... tapi hubby ku kurang suka sikit keluar2 pagi macam ni, kecuali mmg ade hal, macam hari tu lah. Malas katanya... yela... rumahku ni tingkat 14... susah nak keluar2... ish3... ni yang aku nak pasang hajat mintak rumah teres nih. Senang nak gi mana2, keta depan rumah aje. bukak pintu, ha, dah nampak keta...


hehehe... apa2 lah dayah... keep on berangan key.... berangan tak salah... mana tau jadi kenyataaan pulak nanti kan...

Comments

Sherry said…
oh yummy blum try lagi I went is paparich.

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

bon voyage!!

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)