salute to the nature

salute to the nature

Saturday, September 26, 2009

selamat hari raya



selamat hari raya aidil fitri dari kami sekeluarga.

semoga ramadhan dan syawal tahun ini memberi seribu keberkatan dan rahmat kepada semua.


layan je la gambar kami di hari raya pertama... sesi bergambar selepas makan ketupat
layanzzz.... banyak nih gambar!

me and beloved hubby

abg syg sengih kat kamera, juwita dok spoiled buat kawad nazi satu padang

nak enterprem lagik! tak habis lagi berkawad...

ok... ni gambar juwita sensorang... bajet comel

juwita lagi... posing atas katil pulak

dengan abah pulak... posing sakan ye! 2 ekor ni isi masa lapang time ibu nya bersiap nak ke masjid sesama...

bagi la can ibu plak... kena candid dgn abg time mkn. nasib baik cun lagi..huhuhuu...

ha ni ibu camio sendirik! ala-ala renungan menggoda dipagi raya... mana leh kalah dengan juwita! hahaha!

ok, cukup la. banyak2 kang muntah pulak korang tengok haa... malas nak cerita panjang pasal raya pertama, kedua, ketiga... bla bla bla... nama pon raya, buat apa lagi kan... beraya lah! hahaha...

tp tahun ni kurang bersinar raya di jasin, sebab tak cukup korum. Rauf beraya di melbourne... seronok dengar2nya... per citer wei?!!! ade ke lemang ketupat rendang segala? nan hado!!! makan potato sudeyy!!! jangan ko buru kangaroo buat rendang cukup... hehe.. gurau je... mood raya lagi ni...

3 comments:

adex-aieda said...

meiahnyer..
syiokknyer bergambo do pg raya?
adex? idok berkesempatan...
huhuhuhu

petite4 said...

bergambar tu aktiviti wajib tiap tahun... hehehe... sejak sy kecik lagi abah mesti amik gambar...sampaila skrg. tak berubah pon

Sherry said...

not too late say selamat hari raya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails