salute to the nature

salute to the nature

Tuesday, September 3, 2013

Bersosial tanpa keluar rumah

TWITTER

Tidak ada cerita hari ini, cuma ingin memberi tahu bagi yang tidak menyedari bahawa aku telah meletakkan widget twitter di side bar kanan blog ini. Kalau nak follow, silakan lah.. Tak ada isu penting pon, hanya bebelan dari seorang wanita yang kadang kala gila seorang diri. Benda kecil-kecil kadang kala sangat tak sesuai nak di blog kan. Nak up status di facebook pon lagilah janggal sekali. Twitter ni macam medium untuk mengomel seorang diri.


INSTAGRAM

Untuk yang ada akaun instagram, boleh follow instagram aku jugak. Ada juga link di sidebar kanan. Gambar dan video yang di upload lebih kepada kucing-kucingku, dan Juwita. Kadang kala ada gambar makanan. Macam merepek je nak promote, tapi nak jugak aku promote hahaha~ Kalau tak jumpa link kat sebelah tu, carik je la "n_hida_halim" kat instagram.


KEEK

Aku ada keek jugak. Aku buat akaun keek sebelum instagram ada video yang boleh upload dari album. Kalau anda inginkan panduan penjagaan kucing dan sukakan travel, boleh la follow keek aku. Nama keek aku "anggunje_hida"



FACEBOOK

Maaf lah. Personal account facebook aku rahsiakan. Tapi anda boleh like fan page aku iaitu "kucingparsi101"; link dan banner ada di sidebar kanan juga. Ada tips panduan penjagaan kucing, ilmu-ilmu tentang kucing parsi, e-book tentang kucing parsi, dan kedai jualan barangan perhiasan untuk kucing. Page ini aku dengan tangan terbuka mempersilakan semua like, tapi peminat kucing sahaja yaa~~ kalau tak minat kucing tak perlu lah kot.


Oh... jangan risau, aku tak akan bercerita pasal politik di mana-mana saluran. Jadi jangan takut nak follow/like/add aku. Cuma share pengalaman dan panduan menjaga kucing, memasak, soping, dan lain-lain.


Eh, dah macam promote diri sendiri la pulak ek~~




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails