salute to the nature

salute to the nature

Friday, January 21, 2011

layan hindustan

Entah hantu mana yang merasuk aku sejak belakangan ini, aku selalu ingin menonton filem-filem hindustan. Bukan filem hindustn yang baru tau, tapi yang hok lama-lama tu... yang masa zaman anak dara aku dulu...


Contohnya cerita Hum Dil De Chuke Sanam, Dhadkan. Pergh~!!! teringin giler! sampai sanggup download lagu-lagu kat you tube. Kalau jumpa kedai CD DVD, memang aku serbu. Serius nak sangat cari cerita ni, tengok balik. Ulang ulang kali.


Owh, Mujhse dosti karoge.. pon aku nak tengok. CD ada kat rumah parent. Tunggu Raop bawak sini nanti aku lenjan cerita tu puas-puas.


Pastu aku perasan, kalau biasa dulu sambil buat kerja aku akan menyanyi nyanyi riang lagu taylor swift ke, micheal buble' ke sheila on 7 ke... laa ni, asik lagu hindustannnnn aje.... hadoi la~


Eh, if i have to blame someone, i blame cik Nurul Huda for this! wahahahaaha~~~~ you drag me to this kancah!!! janji nak sleepover layan hindustan sambil makan popcorn kunun.... tapi dia yang sibuk semedang. Tak baek tau..... bagi harapan kat orang, kemudian meninggalkan orang tu terkapai-kapai~~~ kuikuikui... (jangan terasa lebih-lebih naaa)


hei yappe daaa.... merepek sangat entry hari ini.







~ batuk kong kong kong. sangat tak selesa. Perut pon tak sedap.

~ minggu ni hari-hari makan nasik. sampai perut rasa sebu... haish...tats y i dun like white rice

~ Bila nak pergi shopping barang renang nih...... (yay.. bos nak sponsor!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails