post motem wish list lepas a.k.a tahun ini le

  • new lumix digital camera (i got canon s90 instead :) )
  • a pair of nike/ adidas shoes for me to jog (sudah dapat running shoes :) )
  • sea-monkeys set! (b'day gift from miu!)
  • ugly betty full episode season 4 (b'day gift from hubby!)
  • Stay at 32-23-32 for a whole year
  • healthier choice living
  • nice, pink sport apparel
  • pink yoga mat
  • my own hidrofonik garden at home
  • grows my own flower garden :) (rose garden on progress...)
  • open offline boutique and makeup studio (on da way..)
  • complete kitchen cabinet and appliances with all handy tools!
  • change color theme of my interior (sophisticated grey)
  • to host a nice warm open house
  • makeup job every week! chaiyok!!!
  • a bunch of flower (hubby, please takes note ya) peony or eustoma, or lilies
  • juwita must diapers free when she's 36 month old (3 years)
  • complete hairdo appliances & tools
  • a collection of liz claiborne h.bag. currently addicted
  • charles & keith heels
  • the balm eyes palette (sudah out of stock!!! waaa!) mana nak carik nih!
  • Bobbi Brown makeup manual book
  • bobbi brown NEW brush set (ganti yg lama)
  • bobbi brown blusher 3 shade
  • mac angel lipstick, MSF petticoat
  • breastfeed juwita until she's 2yrs (success!!)
  • to attend estee lauder 2011 warehouse sales!
  • Holiday overseas; Bandung/ Bali/ Melbourne
  • meet Martha Stewart!

di atas adalah wish list aku sebelum ini. Sepanjang tahun 2010, dah banyak kali juga update. Adelah dekat 6 ke 7 kali update wish list nih. (BTW, wish-list ni terletak di sebelah kiri laman blog aku ni ha). Dalam list ni, yang color merah adalah wishlist yyang dah tercapai, kaler biru adalah in progress, manakala hijau...... wish tinggal wish. hahaha~


antara wish list aku yang berjaya adalah:

  • new lumix digital camera (i got canon s90 instead :) )
  • a pair of nike/ adidas shoes for me to jog (sudah dapat running shoes :) )
  • sea-monkeys set! (b'day gift from miu!)
  • ugly betty full episode season 4 (b'day gift from hubby!)
  • open offline boutique and makeup studio (on da way..)
  • change color theme of my interior (sophisticated grey)
  • breastfeed juwita until she's 2yrs (success!!)
    • Stay at 32-23-32 for a whole year
    • healthier choice living
    • to host a nice warm open house

boleh tahan gak kan.. hehehe. Yang 3 wish list kaler ijau tu pon boleh la di kira tercapai gak dalam tahun ini. Tapi, dalam banyak-banyak ni, pencapaian saya yang paling dibanggakan adalah "saya berjaya breastfeed Juwita sampai umur dia 2 tahun. fully breastfeed tau! tak main susu tin langsung!" oyeahhh~! sangat berbangga dengan pencapaian ini. Alhamdulillah~ tough memang tough. Tapi sikit pon saya tak mengalah.


Mulai saat ini, saya nak tukar terus wish list ni. Sebab tu saya post semua kat sini. Sebab semua nak kena remove dan gamti yang baru. Tapi, ade jugak la wish-list yang akan saya kasi stay lagi.. sebab still nak wish benda-benda tu semua untuk tahun depan. hahaha~


Oh, ya. Satu wish list kat atas tu,

Holiday overseas; Bandung/ Bali/ Melbourne

yang melbourne, rasanya 2 tahun lagi baru pergi. Masa Rauf convo nanti sekali harung. Bandung atau Bali... mana tau kan??? mungkin boleh jadi kenyataan tahun depan? hahaha~ just wait and see....


Selain tu, nak tambah koleksi makeup, nak tukar brush lama, nak heel charles & keith, nak bag liz claibourne lagi (ni wajib! sebab beg sekarang dah start uzur dan mengerepot! hahaha).. nak bunga...semua ni kekal dalam list lagi.


makeup job every week! chaiyok!!!

haha.. ini kan.. rasanya untuk tahun depan, nak rombak sikit. Saya nak limitkan jugak. Taknak every week ade makeup job. macam takde family seh! wahahaha~ maybe saya akan reservekan tiap bulan akan ada satu minggu yang saya tak amik makeup job sabtu ahad. Saya nak hangout, lepak-ing dengn family je.


Selain tu antara benda nak tambah untuk tahun depan...


1. nak kerapkan lagi buat makeup class

2. nak buat kelas makeup yang hebat sket, sewa dewan seminar mana-mana.. pakai projektor, kasi gempak gile2.

3. nak buat baby~~~~ ngeeee~~~~~~ Juwita nak ada adik la tahun depan nih...

4. nak belajar bawak honda civic.



tu je setakat ni yang saya ingat. Tambahan-tambahan lain akan diupdate kat wish-list sebelah kiri ni key~~~



daaa~~~




~ my parent confirm bercuti di Selangor krismas ni. Diorang stay kat morib. Jauh gak tuh actually dari tempat akuh.

~ saya ada job makeup pada 25 dan 26 December itew. Pastuh, jiran sebelah rumah rewang pada 25 dan langsung pada 26. Tak dapek la nak join diorang bercuti.

~ Hujan harini, dari pagi bawak ke petang tak habis-habis. Ntah ape la yang langit tangiskan~ huhuuuu~

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

bon voyage!!

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

Bermalam di Concorde Hotel Kuala Lumpur