empro fine liner


Oh, saya suka juga brand Empro ni. Browliner dia best, eyeliner dia pon best. Yang ni, saya beli eyeliner dia. Jenis fine line.




Suka! sebab...

1. Cepat kering. Maka tak perlu tutup mata untuk kadar yang lama menanti ia kering.

2. Tidak sememeh. Maka tidak perlu risau mata jadi panda

3. Water proof. Yup.. betul!

4. Mudah cuci. Walaupon dia water proof, dan no smudge, tapi dia mudah nak buang/cuci. Cuma cuci guna air suam je dah hilang.

5. Line dia mmg fine lah. Mudah pulak tu nak apply.




Maka saya recomend korang pon cuba dapatkan satu juga. Sangat sesuai untuk membuat eyeliner yang sangat fine. Saya pernah juga lukis muka/ awan larat di muka dengan ini. Pon senang sangat. Sebab applikasi dia macam menggunakan pen lukisan aje. Lepas lukis tu, touch up kasi pekat dengan eyeliner pencil pelbagai color.


Oh ya, buat wing pon senang. Buat double wing pon senang dan mudah nak control serta cepat kering. Puas hati lah~!




~ menulis entry sambil batuk kong kong kong.

~ minggu depan saya off makeup ye...

~ macam kena cancell kan pulak appoinment dengan dentist minggu depan. Rasa-rasa macam tak dan pulak

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

bon voyage!!

Kemas kini gambar passport anak anda

Road to Melbourne. Episode 6: Rekod Pergerakan Keluar Masuk

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

amalan bidaah dalam adat melayu. Ya Allah, tunjukkan lah aku jalan yang benar....