cherry berry

Sebenarnya ni tengah tunggu tima nak keluar lunch. Elok-elok nak keluar lunch tadi, tetiba ada customer call, bincang punye bincang, katenye nak datang office terus plak. Ok lah. Kononnye kejap lagi sampai, tapi sampai laa ni tak tiba-tiba jugak. Biasalah.. typical orang kita...


So, redha kat situ, aku update blog kejap. Perut dah berkeroncong nih. Aku ni satu tau, masa macam ni lah punya berkeroncong, nanti tengok lah tiba kat kedai makan kang.. haa.. satu benda pon aku tak selera nengok. Tak lalu je kat tekak rasanya. Last-last mesti jadi macam semalam, makan pau kaya jerk.. adoila~~


Juwita, malam tadi poo poo dia cair sket. Banyakkk gileee pulak tuh!!! huh! busuk ya amatt.. dalam dia tengah tido tu, punya tak sedar (tak tau le ngantok sangat ke.. atau dia mmg poopoo masa tido ke hape..), aku angkat dia bawak pi cebok. Dalam mamai-mamai tu jugak aku cebok dia. pehtu tuka diapers sambung tido.


Ok lah, takde plak dia rengek ke ape. Pagi tadi pon ok je nampak. Tak pulak ngadu sakit perut ke ape. Tup-tup odw ke taska, dah nak sampai dah time tu, busuk je bau.. tanya dia poo poo ke? kateye tak.. Aku check, sah poo poo. Tapi airrr~~~~bertakung kau!! adoi... cherry berry la nampaknye anak dara aku nih. Sumpah busuk gile!!!


Tanya banyak kali gak, sakit tak perut. TAK jawabnye. Sampai taska mulalah meragam. nak ibu cebok.. nak ibu cebok.. aduhaiiii~~~


Ntah apa lah nasib dia sekarang nih. Sihat ke tak... Ni rasanya 1st time la kot dia kena cherry berry nih. Suspek sebab minum susu fresh milk. Sebabnya, dia ngan abahnya je yang minum susu fresh milk tu. Makanan lain, aku pon makan. Nasi, telur dadar, sadin (ops.. kantoi menu murahan aku malam tadi. wahaha~), semua tu aku makan sama. Tak sakit perut pulak. Rasanya memang sebab susu tu.


Anyway, harap-harap sihat lah dia. Minggu ni agak sibuk pon iya. Jumaat, sabtu ahad... semua ada job. Ish.. risau gak dengan keadaan Juwita nih. 1st time kena cherry berry kan..


Sebelum hantar taska tadi dah bagi ubat ARS. harap-harap ok lah... Jangan dia meragam, sakit perut, naik demam dah.. ish.. semoga cepat lah anak daraku itu sembuh...



~ risau nih....

~ nak keluar dengan uder plak petang nih. nasib baik ade uder, tukang baca signbord. hahaha~ Sumpah kalo sorang aku tak berani!!

~ STAGE!!!!! here i come!!!!!! (diskaun 50% +30% for member yall!!!!! gile ape tak tergoda!!!)

~ saya nak: baju sekolah, cekak rambut, eye kohl, compact powder...banyaknye..

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

bon voyage!!

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

Bermalam di Concorde Hotel Kuala Lumpur