cerita raya 2010 lagi. (cerita ke.. gambar je kot..)


last post dah cerita summary pasal raya tahun ni.. jadi kali ni nak paste gambar aje la.. tak apa nak cerita lagi.. semua dah cerita haritu. yang penting, aku masih di jasin. Malam tadi hubby sampai dari Shah Alam, dan pagi tadi, pukul lapan dah gerak ke Batu Pahat pulak... (aku mengambil keputusan untuk tidak ikut.. sebab malas nak handle Juwita lama-lama kat rumah kenduri)


Owh.. tapi rupanya Juwita nak ikut uwan dia.. alaahai.. kalau la aku tau, awal-awal aku siap-siap ikut hubby gi Batu Pahat. Juwita tinggal dengan uwan.. haha~ nyesal!


ok, cukuplah berceloteh. layan gambar saja ya.. :)



Juwita menghayati raya.....






Hubby penuh sederhana...
(sebab dia photographer.. maka gambarnya tidak banyak.. heehee~)






Aku perasan comel....
(photographer depan mata kan.. aku perasan cun le...haha~)








Kami di hari raya...
(tak banyak rupanya gambar kami sekeluarga... kena buat official photoshoot lagi nih! post-raya photog session! wakaka!~)





(cukuplah kan.. yang lain-lain dah post dalam facebook.. hehee)

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

bon voyage!!

Road to Melbourne. Episode 6: Rekod Pergerakan Keluar Masuk

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku