tidy&neat organizer


found this tidy&neat organizer from miu (plus size kitten) at facebook. Ireally really really want this kind of organizer. Dah lama dah. Dari dulu lagi, tiap-tiap hari ushar kat website gin&jaqie (sebab time tu tau kat situ je yang ade bag organizer nih). So, kalau sapa nak check out gin & jaqie punya boleh masuk website dia sini ye...


TAPI, aku tak beli gin & jaqie punya. Thanks alot to miu, sebab dia promote kan kat reader2 blog dia pasal brand baru ni, tidy&neat organizer. hurmm.... rupa lebih kurang kan? (tapi i sure you, the material dan color patern adalah completely lain dari gin &jaqie punya tuh. tak caya pi check sendiri) tidy&neat ni, ada kat facebook. ku order dari facebook la. Now, dia dah ada blog. http://tidy-neat.blogspot.com/


oklah, taknak cakap banyak, tengok je lah macam mana rupanya bag organizer ni. Aku dah letak semua stuff aku dalam tuh... and... wallah!!!!! bag aku sekarang sudah organize!!! :) :) suka sebab barang tersusun, dan senang nak ambil barang. tak payah seluk-seluk bagai nak rak lagi :)


Aku beli haritu ade diskaun. sebab aku reader plus size kitten. yeay sekali lagi!!! haha! adik aku saniah pon beli tau! wahaha~~ oklah, jom tengok, macam mana benda ni berfungsi pada aku...


ok, ni bag yang biasa aku bawak...dah letak bag organizer tidy&neat


ini dia rupa bag organizer ni. dah isi barang2 aku. ada handset, lipgloss inuovi (yang cap putih tu), pen. Sekarang aku letak celcom broadband kat slot kosong sebelah gloss tuh dan sebelah lagi aku letak lippy bodyshop :)


dari belah lagi satu...kalkulator, notebook, tissue, kat belah kiri tu kamera, dan kanan wire transfer...



rupa dalam organizer ni... siap ada petpet Juwita -_-' wallet, perfume, shopping bag, bag travel makeup aku..


Lagi satu senangnya benda organizer ni, kalau lain kali nak tukar/ switch bag.. just angkat organizer ni, pindah masuk bag lain.. senang kan? tak payah risau ada barang tertinggal kat rumah, kat dalam bag lain... kan? hehe...




Comments

AinSaniah said…
nape saniah ? =.="
LiAnA said…
wahhh baguslah.. aku pun nk try usha le.. brg byk benor dlm beg.. time nak mencari aduiii berejam selongkarrr

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

bon voyage!!

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

petshop kat seksyen 9 Shah Alam (tapi cerita premium cat food pulak)

Kenapa aku pilih untuk tidak balik konvo: The day my heart holding back.