Entry makan lagi : secret recipe @curve


makanan kami 2 minggu lepas. Dah jadi darah daging dah pon -_-


jalan-jalan window shopping, lapa. Pikir punya pikir, akhirnya kami mengambil keputusan untuk makan di sini sahaja... (cadangnya nak try menu promotion kat Ikea, tapi terbantut, sebab aku tingin sangat nak makan kek pulak petang tu)


Layan je la kan...


hubby punya, Black pepper chicken grill kot... (idok le aku ingat)


budak kenit ni makan besar. fish with alphabet chips.. licinn!


air aku hijo, hubby, merah. Kerupuk tu compliment. free saje.
Air aku, apple kasturi la macam biasa kan... hubby tembikai je


pecan butterscotch yang yummeh!
aku punya benda nih... sebab 2 menu diatas bersama air tu capai Rm40, so, kek ini adalah free :) :) oh.. tawaran ini hanya untuk pengguna citibank kredit card sahaja ye...


ni dia si kenit...makan banyak! tapi taknak beso

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

Kemas kini gambar passport anak anda

bon voyage!!

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

rumah besar tiang seribu, rumah ini syurga aku

Bermalam di Concorde Hotel Kuala Lumpur