salute to the nature

salute to the nature

Monday, June 14, 2010

cerita makan : sempeneh (ntah ape ke nama nye begitu...)


Balik dari office, jemput Juwita, dia dah gaduh lapaa, lapaa.... bila tanya nak makan apa, takde lain la jawapan dia, mesti nasi ayam -_- hantu nasik ayam betul!




jalan punya jalan, pusing punya pusing, akhirnya masuk restoren ni. Punyalah pelik nama kedai, Sempeneh. Ntah bahasa ape, ke nama tempat ke... entahla... tibai la labuuu.... yang penting kenyang~ lalalaa~~~


ni dia.. nasi ayam untuk si kenit yang diva macam anak raja nih


ni pulak aku punya. lamb chop yang super besarr! nyum nyum...sedap dan menyelerakan!


hubby punya segan nak enterprem, mee goreng aje... hehe..




ape-ape pon, kami semua kenyang malam tu :) selamat makan semua!


4 comments:

ahfat said...

terbaik kedai ni, td x sedap sgt...
mahal wooo, student mesti fikir 2 kali kalau nk lepak, aha ~

anggun said...

penah makan sini ke bro? orang shah alam eh?

Sherry said...

where is this? lol.. x tahu pun.

~ainasniah~ said...

kelakanye muke juwita dalam first pic tu
xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails