salute to the nature

salute to the nature

Friday, April 30, 2010

hectic. banyak lagi benda tak settle

baru settle satu benda. Semalam selesai kelas personal makeup. Insyaallah lain kali boleh buat lagi. Maaflah dengan keadaaan yang serba kekurangan . Meja makeup tak sampai lagi, cermin, lampu, ... haish! actually aku tak plan nak rush dalam misi dan impian aku yang nih. Iye, aku memang mengimpikan sebuah makeup studio yang lengkap, boleh mekap-mekap orang datang walk in, boleh buat kelas kat situ.. tapi..


macam aku cakap, aku taknak rush. Its my lifetime dream kot... so, slowly i wanna archive it. Tapi... nak taknak aku kena lah ikut perkembangan semasa, ye tak? kalau permintaan banyak, laju..takkan aku still kena drive slow steady 60km sejam? kalau keadaan memaksa aku untuk makai honda civic, takkan aku nak terus bawak kelisa?? kan? kan? kan? heh... penuh maknaaa~~


oh, btw, aku ikut je flow. Kalau ramai request untuk walk in, untuk kelas... aku akan finishkan makeup studio aku cepat sket. Right now... aku rasa benda tu still boleh hold on. Buat sikit2. bila ada budget, tambah lagi, ade budget lagi, tambah lagi... sampai complete. yang penting, finish product aku puas hati... iye dok?


ha, harini suppose balik palong sampai ahad. Tapi hubby super duper buzy. mungkin balik esok.. Ada pro n cont gak la.. the good thing is, i can finish up basuh segala tok nenek baju koto kat dalam batul nuu. Kemas rumah segala! Oh, aku sangat benci kalau kena balik kampung or gi mana2 dengan meniggalkan rumah yang tunggang langgang! Kalau tinggalkan rumah, dah bersih licin, baru tenang hati aku nak bercuti.


Sebut pasal cuti... memang segala kena settle sebelum balik kampung nih. Sebab, balik dari kampung inlaw aku nanti, nak terus pack barang ke kuching plak! pergh... list barang lum buat lagi! aku da start gelabah nih! oh, tuhanku.. berikanlah aku kekuatan~~


yet, as you can see, another entry from me without the picture. Kamera aku dah nazak kawan2... T_T menunggu masa untuk meninggalkan aku... sangat sedih. Aku bagaikan blogger yang tak cukup sifat....


end now.

1 comment:

Noor Azian Binti Yaacob said...

mayy your dream come true....good luckk..kami tumpangg heppy jerr..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails