cotton cheese cake mama


mama nak lumba buat cotton cheese cake dengan aku. hahaha! aku pernah buat cotton cheese cake 2 kali. kali pertama = jadik. kali kedua = x jadik! wakakaka....


So, mama nak lawan lah tu... tak aci tau... mama pergi kelas, of course lah dapat tips tips rahasia dari yang pakar kan... chiess... Eh, tapi aku pon dah tau dah ape rahasia-rahasia nak hasilkan light cotton cheese cake yang tak mendap tuh...hehehe... tapi xleh laa post kat ini kan... rahsia kerajaan tuh... hehehehe... kalau nak tau kena tanya private...


So, ni versi mama. menjadik! bravo bravoo!


light cotton cheesecake mama... nampak gayanya mama lah menang nih... huhuu


beberapa ulas yang sempat disnap... yang lain dah selamat kena telan... maklumlah kan, light-cotton... tak terasa la pulak dah makan sebuku kek! wakakaka! patutla aku makin buncit... T__T


1 thing aku nak bagi tau kat sini. unbake cheese cake adalah sangat senang nak buat hokey! cheese tart laaaaagilah. orang tak sekolah pon boleh buat! wakakaka! Tapi baked cheese cake, perlukan sedikit studi dan teknik. light cotton cheesecake... kena berguru woi!!!


berburu ke padang datar
dapat rusa berbelang kaki
berguru kepalang ajar
ibarat bunga kembang tak jadi


woit! dah la tuh... nak buat sit up + yoga + lap dance supaya kekenduran perutku hilang. hahaha! (mana 6 pax aku pergi nih.....)

Comments

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

amalan bidaah dalam adat melayu. Ya Allah, tunjukkan lah aku jalan yang benar....

bon voyage!!

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

masak-masak hari ahad: lasagna & apple caramel tartlet with mascapone cheese

Ketam mengajar anak berjalan