bila ada yang baru, yang lama kita simpan juga


malam ni update blog guna Lenovo. Oleh itu, tak ada gambar aku, Juwita mahupon hubby sebab gambar semua dalam Acer. (Lenovo adalah laptop baru yang hubby ku belikan awal bulan lalu) Aku sayang hubby aku, bukan sebab aku dapat Lenovo, tapi sebab dia hubby aku.

Acer lama... dekat 3 tahun. dah tua dia ni, tapi banyak berbakti. Segala tok nenek ade dalam.

Dengan Lenovo ni sedap menaip sebenarnya. Keypad nya sedap ditekan, hurufnya besar2 (aku ni rabun rabun ayam), dan paling penting, Lenovo ni laju upload apa2. Dengan window7, google chrome... pendek kata Lenovo ni mmg paling terkini dan terkedepan diantara laptop2 yang ada dalam rumah comel ku ini. (Acer ku sangat lah terkebelakang, dengan window xp yang telah di detect tidak genuine oleh microsoft... adehla! sedih aku dengan Acer kesayangan ku itu). Laptop uncle wahed pula, aku tak pasti window ape yang dia guna, yang pasti bukan window7, sebab window7 tak support game Dota. Oh, dia sangat tidak boleh hidup tanpa Dota.


Lenovo : my new baby.
kami masih dalam proses mengenali hati budi

Satu lagi masalah (er, bukan masalah, tapi kelecehan sendiri) apabila aku guna Lenovo ni adalah kerana kebanyakan link2 dan page2 yang aku suka semua aku dah bookmark dalam Acer. Bila aku guna Lenovo, aku bagaikan orang buta yang baru dapat mata, atau lebih tepat bagai orang yang baru kenal internet. Tak tau nak taip link. Sungguh! aku tak ingat link blog2, forum2 dan website2 yang selalu aku masuk, sebab bila aku suka page tu, aku akan tekan "bookmark this page". Haramm aku nak ingat link berjela2 segala.

Semalam, aku mengambil masa hampir 30 minit semata untuk cari link blog pink stiletto. Macam2 pink stiletto aku jumpa... pinkstilletos, pinkstilletoes, pinkstiletto... semua tak mengena. last2 aku putus asa. Akhirnya aku On Acer aku, dan baru aku taip "pi..." dah keluar http://thepinkstilettos.blogspot.com/. Senang kerja, terus click kat link tu. Itulah masalahnya. Link2 yang selalu aku masuk, dalam Lenovo ni tak ade lagi. Bukan salah Lenovo, tapi salah aku yang tak pernah ingat link orang lain.

Lenovo ni belum biasa dengan aku. Dia belum kenal dengan aku, aku pon belum kenal sangat dengan Lenovo aku ni. Takpe2... aku akan bagi dia lebih masa untuk dia mengenali aku dengan lebih rapat lagi. Tapi dalam masa tu, terpaksalah aku berdikit2, terkebil2, dan tercari2 depan screen dia ni, sambil terpikir2 link2 yang biasa aku masuk T____T'

oh ya... sebelum aku terlupa. Satu lagi masalah yang aku tak paham kenapa terjadi... bila aku update blog guna lenovo ni, font dalam blog aku jadi besar. Apakah...??? kenapakah??? banyak kali aku try betulkan... tapi makin worse pulak jadinya... Oleh itu maafkan ketidak seragaman entry ini berbanding yang lain.


sekian.





*gambar2 adalah hasil carian bing.com, disini dan disini

Comments

Anonymous said…
Good day, sun shines!
There have been times of troubles when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never imagined that there weren't any need in large initial investment.
Now, I'm happy and lucky , I started to get real money.
It gets down to choose a proper partner who uses your money in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the profit with me.

You can get interested, if there are such firms? I have to tell the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]
Sherry said…
umm.. pergi ke view on top bar then click zoom ??

popular posts last week

Hari simen kaki ku dibuka

bon voyage!!

Kemas kini gambar passport anak anda

TIPS MEMAKAI KOLEKSI SKIRT HITAM (dan tips travel!)

petshop kat seksyen 9 Shah Alam (tapi cerita premium cat food pulak)

Tengok penguin FREE di Melbourne