salute to the nature

salute to the nature

Saturday, December 19, 2009

sebab bosan, aku buat TAG

sungguh! sangat bohsan hari ini. Jadi aku telah mengisi masa lapang dengan membuat tag yang telah diberi oleh adikku, Ain. BTW, dia ada kat rumah ni, dah seminggu dah. esok baru nak balik melaka... hehee...




Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- tempat tinggal yang selesa (selesa ye, bukan mewah. mewah x semestinya selesa bagi ku)
- makeup (dari primer, foundation, loose powder, blusher, eyeshadow,...semua lah!
- baju dan kasut yang bersesuaian dengan keadaan

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- baju RM25 di bazaar @curve

Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
- di sebuah pulau yang indah

Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
- hingga hujung nyawa. insyaallah

Adakah anda di lamun cinta?
- absolutely!

Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
- pizza hut (tapi mkn lunch lee)

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- majalah boleh? women's weekly december

Apakah nama penuh kamu?
- noor hidayah bte mohd halim

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- sama je

Siapakah yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- martha stewart

Lady Gaga atau Beyonce?
- beyonce le..

Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- mesti le... sape lagi kan...

Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- hong kong disneyland
- copenhagen, denmark

Wang atau barang kemas?
- wang wang wang besarrr!!!

Butirkan 8 perkara tentang kamu.
- ibu muda
- petite
- sensitif
- emosional (my hubby call me "emo tahap nasional" heheheee...)
- sangat sayang my hubby and my doter
- SAHM
- i love makeup
- i kerja mekap orang

8 perkara yang amat saya gilai
- blusher
- lipstick
- mekap mata yang chantekk!
- mineralize makeup
- makeup brushes
- the nanny
- maxi dan kimono inspired dress
- pink

5 perkataan yang sering di ucapkan
- hek eleh...
- aisha.....
- abg....
- alamak...
- meh sini meh...

8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
- shinchan
- woman's weekly december
- her world december
- katalog ikea 2010
- the martha stewart living cookbook
- kuasa hijrah, kuasa untuk berubah (fadzilah kamsah)
- my first word (baca untuk juwita)
- bathe one baby (baca untuk juwita)

8 feveret movie/series
- the nanny
- ghost whisperer
- ugly betty
- american next top model
- detective conan
- martha stewart living show
- so you think you can dance
- glow


8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
- i gotta feeling (BEP)
- think of me (phantom of the opera)
- koleksi lagu2 Hi5 ( my doter punya fav)
- my ringtone
- my morning alarm... layannnn je lagunye hehee...

perkara yang saya pelajari tahun ini
- belajar mekap secara pro
- buat hair-do
- pakai clincher
- being a mother and all about motherhood. (everyday i learn new things about juwita)
- how to devide time and love for all ( juwita, hubby, 'me' time, my job, house chore, and everything!)
- belajar buat laksa dgn sis in law :)
- belajar untuk bersabar dan tidak mudah marah

habis pon! penat tau buat ni! menyambil sambil mandikan juwita, masak ikan sambal, mandi syampoo, solat isyak... ha amik kau! akhirnya siap... layan je la..

1 comment:

Sherry said...

wah tag long yeah.. x habis lagi

http://somefinaltots.blogspot.com/2009/12/dec-2009-tag.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails